Läs senaste nyhetsbrevet

Som vi har längtat! Efter full aktivitet utan restriktioner, efter att göra fysika besök på bibliotek i när och fjärran, efter att mötas utan skärmar, efter en nationell biblioteksstrategi, efter våren. Och nu är vi här. Det händer så mycket just nu att vi knappt hinner med och det är underbart. Detta maj månads nyhetsbrev är ovanligt kort, men missa inte att ta del av Weines digitala tips och en kort reflektion från en lång studieresdag i Värnamo och Borås.

Här kan du läsa senaste nyhetsbrevet från BiBK Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

På bilden syns hela BiBK utanför Växjökontoret. Sara Wijk, Anna Persson, Emelie Lavesson, Joanna Holden, Camilla Carnmo, Weine Sundell och Lisa Elmers

Sju medarbetare på BiBK framför tegelvägg